Pages

Tuesday, May 5, 2009

SENZATIONAL: A fost descoperit stramosul lui Mircea Toma: HOMO FRAUDULENTUS! Petre Tutea: "Cine crede ca se trage din maimuta, se trage din maimuta"

Petre Tutea: "Cine crede ca se trage din maimuta, se trage din maimuta, cine crede ca se trage din Dumnezeu, se trage din Dumnezeu"

Petre Tutea: Fara Dumnezeu omul nu e nimic. El l-a facut pe om. Noi nu repetam, in familie, creatia? Am ajuns noi inapoi in punctul in care a aparut omul in istorie? Toate cercetarile retroactive ne-au dus pana la originile omului? Cica omul se trage din maimuta! Cand am fost in delegatia Romaniei la Moscova ne-au dus la un muzeu si acolo o ovreica cica ne-a demonstrat toata evolutia speciei de la maimuta la om. Era foarte incantata. Am ascultat-o ca eram invitat si eram in delegatie, nu este asa, si vroiau sa ne arate ce expert gandesc ei. La iesire, la usa, doamna spune: ”Va multumim pentru bucuria pe care ne-ati facut-o si pentru atentia pe care ne-ati acordat-o. Vă rog să semnaţi’, că eu fumam şi am ieşit mai înainte. Şi Gafencu şi Nemoianu, subsecretar de stat în guvernul Antonescu, n-au semnat nici ei, că n-am semnat nici eu. Zic: "Nu semnez, doamnă!" "De ce?" "În primul rând, tot ce am văzut aici îmi contrazice credinţa mea. Eu sunt băiat de popă. Şi e greu să cred în toată expoziţia asta de-aici. Şi doi: ne-aţi ofensat!" "Cum?" "Păi, uite, personajele astea, maimuţa şi omul Primigenius, eu nu sunt neam cu ăştia. Îmi pare rău!" (...)
Eminescu spune ca “Ochiul te minte si mintea te inseala”. Asta e cea mai glorioasa afirmatie. Am vazut muzeul, si? Ce daca? Pai, vede si vaca, vede si boul… Eu, daca vad un tren, vorbesc si un bou mugeste, da' il vede si el!

1 comment:

Anonymous said...

Daca asta e "stiinta" propusa de ioropa multiculti, peecee si "corecta" politic, prevad ca vor fi gramada de Giordano Bruno. Deja au inceput apropos de scoatere de la catedra a lui Watson.

Daca oasele nazale lipsesc cum i-au reconstruit nasul individului? Cum au hotarat ca pielea era neagra? Dar ochii? Cum au decis forma mandibulei ca si aia lipseste.... Cum au decis daca e barbat sau femeie?

Dupa chiraielile "stiintifice" ale proteveilor de cu dimineata bag de seama ca romanii sunt africani cu acte-n regula. Asta pute de trasneste a manipulare si inocularea de credinte tampite.

Faptul ca d-l Mircea Toma seamana cu "reconstituirea" nu indica decat involutia cauzata de gandirea "corecta" politic si ideologica.
Oamenii care gandesc stiintific au fruntea lata si ochi senini. :)))